Regulamin dostawy, płatności, zwrotów i reklamacji.

Dostawa

  1. Zamówiony towar przesyłany jest do Państwa za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub za pośrednictwem paczkomatów InPost.
  2. Dostawa odbywa się w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od nadania przesyłki – przesyłki wysyłamy 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek).
  3. W momencie odbioru przesyłki bezwzględnie należy sprawdzić jej stan w obecności pracownika firmy kurierskiej. Szczególną uwagę należy zwrócić na to, czy karton nie jest uszkodzony (rozdarty, wgnieciony, zamoczony itp.) W przypadku podejrzenia, że towar został uszkodzony podczas transportu, należy spisać protokół szkodowy z pracownikiem firmy kurierskiej.  
  4. Koszt wysyłki podawany jest przy składaniu zamówienia i zawiera wliczoną opłatę za pakowanie i dostarczenie towaru do Klienta.
  5. Na życzenie Klienta Paczka może zostać wysłana jako ubezpieczona (przed zaginięciem) oraz jako paczka na warunkach szczególnych (ubezpieczona przed uszkodzeniem). Opłaty w każdym przypadku zależą od konkretnej przesyłki. Paczki są wysyłane TYLKO po uprzednim uzgodnieniu z Klientem warunków ubezpieczenia oraz przedpłacie na konto.
  6. Koszty transportu są pokrywane przez Klienta.
  7. Przy standardowych zamówieniach koszt przesyłki do 25 kg. wynosi 15 zł. netto przy płatności przelewem przed wysyłką towaru do Klienta
  8. Dla przesyłek o wadze powyżej 25 kg , koszty transportu są ustalane indywidualnie.
  9. Podczas składania zamówienia, koszt wysyłki jest liczony automatycznie oraz wyświetlany w podsumowaniu.

W przypadku wątpliwości co do wyliczonego kosztu wysyłki, prosimy o kontakt.

Płatności

Płatność za zamówiony towar odbywa się za pośrednictwem serwisu PayU, obsługiwanego przez firmę PayU D.A. z siedzibą przy ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.

Reklamacja i zwrot

  1. Zwrotu zamówionych produktów można dokonać w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki bez konieczności podania przyczyny zwrotu.
  2. Reklamacji zamówionych produktów można dokonać w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Do produktów reklamowanych prosimy o dołączenie pisemnej adnotacji z informacją jaki jest powód reklamacji oraz na jakiego maila należy wysłać informację po jej rozpatrzeniu. Adnotację prosimy wysyłać na maila angelika.zarzycka@kadruk.com.pl
  3. Reklamowane lub zwracane produkty należy w stanie niezmienionym bezzwłocznie odesłać na adres Drukarnia KAdruk, Rapackiego 2, 71-467 Szczecin.
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania reklamowanego produktu. Kupujący zostanie w tym czasie niezwłocznie poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji na wskazany w adnotacji adres mail.
  5. Drukarnia KAdruk chroni dane wszystkich klientów reklamujących lub zwracających produkt. Szczegółowy opis ochrony danych znajduje się w zakładce Polityka prywatności.

Dane rejestrowe Wydawnictwa KAdruk

Drukarnia KAdruk Kotarski Mariusz, Kotarska Irena

ul. Romera 10E, 71-246 Sczecin

NIP: 852 10 23 864

REGON: 810803396