Dostawa
- Zamówiony towar przesyłany jest do Państwa za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub za pośrednictwem paczkomatów InPost.
- Dostawa odbywa się w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od nadania przesyłki – przesyłki wysyłamy 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek).
- W momencie odbioru przesyłki bezwzględnie należy sprawdzić jej stan w obecności pracownika firmy kurierskiej. Szczególną uwagę należy zwrócić na to, czy karton nie jest uszkodzony (rozdarty, wgnieciony, zamoczony itp.) W przypadku podejrzenia, że towar został uszkodzony podczas transportu, należy spisać protokół szkodowy z pracownikiem firmy kurierskiej.
- Koszt wysyłki podawany jest przy składaniu zamówienia i zawiera wliczoną opłatę za pakowanie i dostarczenie towaru do Klienta.
- Na życzenie Klienta Paczka może zostać wysłana jako ubezpieczona (przed zaginięciem) oraz jako paczka na warunkach szczególnych (ubezpieczona przed uszkodzeniem). Opłaty w każdym przypadku zależą od konkretnej przesyłki. Paczki są wysyłane TYLKO po uprzednim uzgodnieniu z Klientem warunków ubezpieczenia oraz przedpłacie na konto.
- Koszty transportu są pokrywane przez Klienta.
- Przy standardowych zamówieniach koszt przesyłki do 25 kg. wynosi 15 zł. netto przy płatności przelewem przed wysyłką towaru do Klienta
- Dla przesyłek o wadze powyżej 25 kg , koszty transportu są ustalane indywidualnie.
- Podczas składania zamówienia, koszt wysyłki jest liczony automatycznie oraz wyświetlany w podsumowaniu.
W przypadku wątpliwości co do wyliczonego kosztu wysyłki, prosimy o kontakt.
Płatności
Płatność za zamówiony towar odbywa się za pośrednictwem serwisu PayU, obsługiwanego przez firmę PayU D.A. z siedzibą przy ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
Reklamacja i zwrot
- Zwrotu zamówionych produktów można dokonać w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki bez konieczności podania przyczyny zwrotu.
- Reklamacji zamówionych produktów można dokonać w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Do produktów reklamowanych prosimy o dołączenie pisemnej adnotacji z informacją jaki jest powód reklamacji oraz na jakiego maila należy wysłać informację po jej rozpatrzeniu. Adnotację prosimy wysyłać na maila angelika.zarzycka@kadruk.com.pl
- Reklamowane lub zwracane produkty należy w stanie niezmienionym bezzwłocznie odesłać na adres Drukarnia KAdruk, Rapackiego 2, 71-467 Szczecin.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania reklamowanego produktu. Kupujący zostanie w tym czasie niezwłocznie poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji na wskazany w adnotacji adres mail.
- Drukarnia KAdruk chroni dane wszystkich klientów reklamujących lub zwracających produkt. Szczegółowy opis ochrony danych znajduje się w zakładce Polityka prywatności.
Dane rejestrowe Wydawnictwa KAdruk
Drukarnia KAdruk Kotarski Mariusz, Kotarska Irena
ul. Romera 10E, 71-246 Sczecin
NIP: 852 10 23 864
REGON: 810803396